Torsdagen den 3 December

Hej allesammans.

Idag har jag haft fullt upp.
Shit, är helt död i kroppen. Åkte klockan sex i morse och kom hem kvart i sju nu ikväll. Ont i huvudet och hungrig. Inte en bra blandning.

Igår med städningen då? Jo, jag blev nästan klar med köket. Haha, på TVÅ hela timmar. Snacka om att jag städar sakta, eller nogrannt kanske? Tog tid gjorde det i alla fall. Hade tänkt göra klart det idag men det orkar jag verkligen inte. Får göras i helgen istället, går väl lika bra det.

Bilen är broken igen. Som vanligt med andra ord. Termostaten tror jag det var som var trasig denna gång och den ska bytas ut redan imorgon ♥

Just det. Imorgon blir jag borta lika länge igen! Om ni nu skulle sakna mig, hahaha! men det tror jag verkligen inte :p





Anonym säger:

2 h i bara köket? jisses de tar de för mig i hela lägenheten nästan

2009-12-04 @ 19:15:08 // URL: http://kittygitty.blogg.se/
MS | › Michael Jackson ♥ säger:

RE: låter som en bra idé :)



ja sitter och dricker ett stort glas apelsinjuice så jag kanske mår snäppet bättre imorgon.

2009-12-04 @ 21:17:40 // URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0