Beck

Har nyss kollat på Beck. Jag kan inte säga annat än att jag gillar Beck stenhårt. Även Wallander.
Flickan i jordkällaren var faktiskt skit bra. Jag fattade typ ingenting på slutet. Eller jo det gjorde jag ju men inte varför den där Karin höll på att tjata på Nils om jordkällaren. Kanske hon ville skydda han eftersom han vart ner till flickan?
Aja!

Det blir sängen nu snart i alla fall. Naaaaajs! Ledig imorgon också, så det blir väl banken då och sen vet jag inte riktigt. Skulle nog ta en tripp till djupviken och äta lite kakor. Men jag ska ju banta. Och jag ska jävlar i helvete banta!! Jag ska gå ner i vikt. Så inge mer snacks till kvällen "eftersom det är mitt favoritprogram".

Jag blir lite rädd nuja.
Tydligen så jag har blivit medlem på free6. En kille addade mig på msn när jag satt och skrev med andra så jag råkade acceptera honom utan att jag såg det.. Nu skriver han att jag gav min msn till han på den sidan. Jag hade tydligen lagt ut bilder på mig där, inga nakna dock. skrev han.
Idioter det finns.




Jag och fotbollsspelarn säger:

Gårdagens beck var riktigt bra! Dom lyckas alltid med dom filmerna.

2009-02-09 @ 07:50:40 // URL: http://tgif.blogg.se/
Jag och fotbollsspelarn säger:

Ja, undra vilken det är då :)

2009-02-09 @ 10:29:19 // URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0