Elvisp

Jag gillar Elvis. Jätte mycket. Han är så mysig och go. Hur snäll som helst.
Igår red vi barbacka han, jag, lisa och ramona. Gick kanoners förutom några oförberedda travsteg. Långa tyglar, inte världens bästa balans längre och 3 år sen jag red barbacka. Men jag satt kvar :)

Karln ringde även till mig när jag var i stallet och sa att hundarna hade ätit på 4a par klackisar för mig. Jag kunde sätta mig ner och börja grina. Förstår inte varför dom (Zeke och athena)/hon (Athena) ska hålla på och bita på mina pumps. Förstår inte. Kom hem och såg att det var två par jag inte ens använt och sen var ett par mina älskade låga pumps och de fjärde hade hon sedan tidigare redan käkat upp sulan i och nu var den andra borta också. Mina bruna bal-pumps-skor. Snyft!

Väntar bara på att tiden ska gå. Tror nog att jag ska ta och leta lite böcker på bokus.se för jag har ju läst ut mari jungstedt's böcker. I alla fall dom mamma hade och det var 4a st.

Undrar om jag ska ta och äta innan jag åker till Lisa? Njaa, kanske går ner fortare i vikt om jag låter bli att äta. Men jag vet ju att det inte är bra. Ää sånt som märks!

Kim, du kommer ner till mig sista april och stannar ända tills 3-4 maj. Så du vet! haha

Ibland ligger ni inte bra till hos mig. Och det är dom stunderna ni ska äta allt som ni inte får röra! Men jag älskar er ändå <3




kim säger:

haha ja det måste jag göra, långhelg :D Och det blir lite party på lördagen också va ? ;)

2009-02-13 @ 13:02:53 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
nathalie säger:

Dalmatiner!!! Min favvoras! Liite avis är jag nog att du äger två :P

2009-02-20 @ 17:17:42 // URL: http://mirabiledictu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0