Hemma & är sjuk

Helgen har vart kanon! Började med att kim kom ner i fredags och det blev let's dance och lite herrbesök av Mårten. Sedan kollade jag och kim på en skräck tror jag? haha kommer fan inte ihåg. Somnade väl runt halv 2, måttligt trött eftersom jag vart vaken sen klockan 5 på morgonen.

Lördagen blev det en massa film och mys. vi skulle inte bli sena som förr förra helgen med att göra iordning oss utan nu skulle vi testa en massa nya frisyrer och sånt. Haha, jäh right! Det blev ju verkligein inte så.
Jag var klar halv 9 tror jag och kim var klar klockan 9o. Började förfestandet då och åkte sedan till Livingroom!
Helvete vad kul det var alltså. Träffade på Erik, Elin & Martin. Martin visste vi redan att han skulle dit med inte de andra två :P
Skit rolig kväll i alla fall.
Tack för det pinglorna mina ♥

Igår blev det en liten bakis dag. Kollade bara på skräckisar. Måste ju passa på när jag äntligen har ett sällskap som vill se skräck! och så var det ju ljust ute. hehe
Karln kom hem med donken mat till mig, kim & karin. Gott! Tror jag ska sluta äta där för idag är jag hemma och sjuk.
eller sjuk och sjuk

Igår kväll vid 11-halv 12 fick jag jätte kramper i magen och tillbringade en väldigt lång tid på toan. Kändes som om jag skulle spy upp allt jag käkat på hela dagen. Kom inge och kramperna fortsatte.
Imorse när jag skulle upp var jag död ! Jag kunde inte ens kliva upp ur sängen för jag var så trött och utmattad. Även att kramperna inte gett sig än! Frustrerande!!!

Så, idag blir det en dag vid datorn och en bra bok. Ska gå ut och gå en promenad också. Få frisk luft & känna att man lever.





Sanna säger:

svar: vi hade det jättemysigt!

vi har varit tillsammans i lite mer än ett år, blir nog 1 år och 3 månader nu i februari :)

jaså? :( jag tror säkert att han gör saker för dig också, fast på annat sätt!

annars får du ta tag i saken, bjud ut honom på middag!

krya på dig förresten, att ha ont i magen suger!

kramkramkram!

2009-02-02 @ 16:07:05 // URL: http://sannnnis.blogg.se/
Zandrea säger:

Usch och fy för kramper :(

2009-02-04 @ 14:01:45 // URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0