Jobbat hela helgen förutom nu på EM

Sjukskrev mig för jag mår inte alls bra. Uscha! Just nu orkar jag i n g e n t i n g.
Jag är i alla fall glad att jag tog tag i det och verkligen gjorde det. Allt bara rann av mig och jag fick ut nästan alla mina känslor.

Och idag när jag skulle hem från jobbet (tidigare idag då) så hade det kommit så mycket snö. JAG FASTNADE. Haha jag blev skit tokig och tårarna sprutade. Ringde karln som sa att jag skulle gå till dom som bodde där jag fastat. Jag satt alltså fast i en uppförsbacke utanför ladugården.
Sprang upp dit med tårar i ögonen och ringde på. Såklart hjälpte dom mig, så karln i huset körde upp min bil upp till stora vägen så åkte jag och hans fru efter. Tacksam som få var jag då. :)

Nu väntar duschen och sen Gert!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0