Min dag idag ...

... kommer vara rätt hektisk. Ska ta och byta om nu snart. Åker sedan till stallet och ska rida Elvis. Efter det blir det hem och duscha, fixa iordning mig lite granna och sedan sätta mig i bilen och åka till pappa. Lillebror fyller ju.
Efter det hem och fira lite alla hjärtans dag och även 3 år tillsammans med min älskade karl ♥
Som vanligt så blir vi hemma. Skit tråkigt! Men han orkar ju inge annat och så har vi inte så mycket money heller.

Ska noppa ögonbrynen nu lite innan jag byter om. Så, tjaaaao





Anonym säger:

Tack för din kommentar, super skoj! :)



Kika gärna in igen, uppdaterar dagligen. Ha en fin helg!



Kram / E

2009-02-14 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0