Nu är det mycket på gång

Hela min dag har bestått utav jobb. Först i bagghyttan och sen i djupviken. Tjänar ju lite slantar och det är ju inte helt fel. Speciellt inte nu när jag vet hur det kommer bli.
Ska få fingrarna ur röven och söka jobb också. Men det går ju som det går. Inte alls med andra ord!

Imorgon blir det rida lite på Elvis med Lisa & ramona. Efter det hem och duscha och sen åka till daddy för min mittersta lillebror fyllde igår :) Då blir det fira honom. Även köpa hundmat ska jag göra i Gävle.
På söndag blir det jobb och sen middag hos svärfar.

Efter denna helg väntar två jobb helger och mycket diesel kommer att gå åt .. Snyft. haha
Aja, peeengar pengar.

Nu ska jag ta och sova. Tänkte bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0