6 dagar har gått

Nu är det dax för min lista över vad som hänt i mitt liv 08.

» Jag & karln har vart ihop i 2 år.
» Jag & karln flyttade ihop till hus
» Jag skaffade min älskade lilla Athena
» Vi har vart förlovad i 1 år.
» Jag träffade en super bra tjej som jag tycker väldigt mycket om ; Evelina
» Jag vart frågad om att ha fest på nyår
» Jag blev 20 och fick börja gå på bolaget
» Jag slutade på jobbet
» Jag började på ett nytt jobb
» Jag har vart missnöjd med mig själv (utseendet)
» Systemisen Olympus e-420 blev min
» Busis (Hitler) blev våran
» Jag fick en alldeles egen dator
» Gled isär med vissa personer mer än vad jag trodde jag kunde göra.
» Slutade lita på en massa personer
» Hittat några nya krogar
» Vart årsunda bo

Finns nog lite till, men det är ju för fasen bara små saker. Inge roligt att veta ! :)





Evelina säger:

och jag tycker om dig väldigt mycket också ida :)

2009-01-06 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0