äntligen internet

Jag har vart utan internet sen i torsdags. Modemet krachades, inte alls nå roligt. Men som tur var hade jag ju kimsi hela helgen här så då behövde jag väl inte internet egentligen. Även så hade jag, kim, johanna & kicki en liten förfest här i lördags. Med god mat och en massa dricka och spel. Jätte mysigt! Det blev såklart krogen sen, där det typ var tomt på folk. Men det kom väl några till senare innan det stängde. Men vi hade roligt i alla fall :) det blir ju så man gör det. och ingenting kan bli fel med mina flickor, då är ju allt kul ♥

annars då?
jo i torsdags så åkte jag ju till Gävle och fixade ögonfransarna. Blev urläckert, men jag hade hoppats på nå maffigare. När jag väl kletat på mascara i lördags så såg jag ingen skillnad om dom skulle vart av eller inte. Det såg ju ut som mina (jag har väldigt långa, men ljuga ögonfransar i vanliga fall).
Men men.
Fick även mina ögonbryn nopprade. klippte mig och färgade ljusbrunt hos frissan där på Posh. DYRT med det blev ju skit bra. Kanske en ny favorit ? Gillade ju tjejen som klippte mig. Hon var ju tillsammans med min gamla träslöjds lärare som jag hade på mellan stadiet. (han är uuuuung)

Vad mer?
Njaaa, har lite planer inför vår och sommar. Skulle ju vart roligt om allt kommer att hända som det förmodligen gör. Jag tror att detta år kommer bli kanon! Och jag ska även vara smal smal smal smal till beach 09.


♥ Kim, Johanna, Ida & Kicki ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0