du & jag ♥

Snodd av Sandra


Vad heter ni?
Ida & Kristofer
Hur träffades ni? I skolan
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år & 11 månader
Är ni förlovade? Yesbox. 1 år & 7 månader
Bor ni ihop? Ja det gör vi
Har ni barn? Nej det har vi inte.
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Han gör. Men jag tycker att jag är grym på att köra ;) haha
Kommer du ihåg er första kyss? ja verkligen. myspys
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var nog jag de.
Vem är äldst? Meee. Han är ett lammkött ;)
Vilka stjärntecken är ni? Jag; Oxe. Han; Kräfta
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Haha verkligen inte jag
Vem sjunger bäst? Öhm, ingen. Kanske han
Håller ni i handen på stan? Nej
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp. Kanske inte världs bäst men vi kände varandra
Vad har ni gemensamt? Mycket
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, haha verkligen inte.
Har ni någon speciell låt? Nej. Men jag tänker tillbaka på när vi var nykära när jag hör; Uniting Nations - Ai no corrida & Beyonce Knowles - Check On It
Har ni några "fri kort"? Nej
Har ni stora framtidsplaner? Ja ganska så stora är dom väl.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja men inte samtidigt
Har ni varit utomlands tillammans? Jepp. 2 gånger
Vilket är ert bästa minne? Öhm, haha! no idea. finns så många
Vem lagar bäst mat? Självklart han.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? HAHA sitter vid en varsin dator. Annars kanske myser ibland, kollar på film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej. Bara när nån av oss kommer hem när den andra redan är hemma
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? njae, beror väl på. Båda bodde ju på skolan. Annars så bodde han nere i torsåker och jag söderhamn (16 mil cirka)
Blir du lätt svartsjuk? Njae, inte nu längre. Beror på lite.
Brukar ni bråka? Det hör till ett förhållande
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer. Han svarar aldrig på sms, haha.
Vad använder ni för preventivmedel? P-Pills
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha ja det har väl hänt. Båda två


Ta gärna listan och gör den själv. Lämna då gärna en kommentar så jag kan gå in och kolla era svar ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0