Fräknar

Jag blev lite fräknig av solningen idag. Tog rätt rejält i fejan, även fast jag sänkte effekten nästan på direkten jag la mig där. Hoppas på att jag blir brun nån dag också då och inte bara röd och sen vit igen :)

Solade med Kicki och sen gick vi på stan en sväng och kikade. Kollade in på världens sötaste inredningsaffär. Kommer ju såklart inte ihåg vad den heter men GE MIG allt som var där inne alltså. Då hade jag vart suuuuper lycklig! haha

Och nu snart ska jag byta om för jag ska åka in till årsunda och rida :) yäy! Det var ju i oktober jag red sist och det var ju på palett. aa i miss him. ♥
Hoppas på att denna häst kommer gilla mig och att jag gillar honom. Skulle vara super kul!


Och om du Kajsa läser detta så kan jag inte gå in på din blogg längre och svara! du har ju satt lösen.




Zandrea säger:

Gud va kul att rida, hoppas det går bra för dig :) Saknar dig, mitt internet i lägenheten är lite off nu :/ Så hörs nog inte de senaste dagarna. Så tråkigt :/ behöver ju en daglig dos av Ida =) Hade bäst så hörs vi snart, pusskram <333

2009-01-28 @ 17:40:58 // URL: http://zandrea.blogg.se/
jenny säger:

svar: tacktack:D

2009-01-28 @ 18:03:01 // URL: http://jennyyfagerstrom.blogg.se/
Evelina säger:

hos vem ska du rida ? :) . VI MÅSTE SES SNART !!!!!:D

2009-01-28 @ 18:36:28
Johanna* säger:

sv. det var mums ;)

2009-01-28 @ 18:37:07 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0