Imorgon kommer träningsvärken

Jag är inte direkt trött eller slut i kroppen men jag gissar nog på att det  kommer komma en träningsverk imorgon ändå. Haha och inte gör det mig nått, då vet jag ju att jag har använt mina små muskler.
Det var i alla fall huuuuuuuuuuuuuur skönt som helst att komma ut och rida. Så längesen och så underbart att sitta på en hästrygg. Det var ju inte heller vilken hästrygg som helst utan Elvis hästrygg. En stor häst som är hur go och snäll som helst. Även att vi hade toppen sällskap (annars hade jag nog inte vågat åkt dit och ridit heller). Det var ju Lisa på hennes lilla kuse Ramona.
Jätte mysigt. Det kommer göras om och hoppas dom gillar mig nu då så jag får fortsätta rida. På fredag blir det nog en tur igen men denna gång på förmiddagen.

Shit pommes vad hungrig jag är då. Skulle käka fiskbullar och makaroner men vi hade ingen konservöppnare så det fick bli mannagrynsgröt. Skit gott, verkligen. Men inte direkt mättande.

Nej usch och fy. Jag är trött som en apa så det blir nog sängen för mig på en gång! gosa lite med morris, athena och karln

 Kramis





Johanna* säger:

Det är ju gott! Och MYCKE nyttigare än Donken ;)

2009-01-28 @ 21:57:04 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Birgitta säger:

SV: Tack för din kommentar. Hoppas inte träningsvärken inte blir så farlig imorgon..;)

Trevlig kväll!

2009-01-28 @ 22:19:24 // URL: http://birgittagh.blogg.se/
jasse säger:

vad sööööt katt på bilden! :D

2009-01-31 @ 14:08:54 // URL: http://karateflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0