mätt och belåten

Sitter i en av fåtöljerna nu, och i den andra ligger Siri i. Det ser rätt så roligt ut.
Nyss kollar på top model, jag och Siri. (det är en av våra katter) Missade en hel del men såg vem som åkte ut. Inte rätt tjej tyckte jag. Jag vet inte varför men jag gillade henne (kommer ej ihåg vad hon hette). Hon var liksom så flummig så hon blev rolig och så var hon så söt.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och göra. Kolla på tv, men vad ? ska jag slå på en skräckis eller hitta nått kul på tv'n ? Eller sitta här ? njae, inte sitta vid datorn. Orkar nog inte.


Har lite planer för senare i år. Nja, senare är det väl inte. Om nån månad i alla fall.
Jag ska nog åka ner till Karlstad till Sofie och umgås. Party och mys med film. Det ser jag verkligen framemot. Ska bli så skoj att få åka dit och se hur hon bor och hur hon har det där nere. Träffa alla hennes vänner där och ja. SKOJ!
Eller vad säger du Sofie? ;) ♥




♥ S O F I E ♥ säger:

oohja!! :D Kommer bli så förbannat kul!!! :D din lilla söööthög!♥

2009-01-13 @ 21:17:20 // URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Lisa säger:

Okej, där bodde jag andra gången jag var på GC... =0D Första gången bodde jag i Puerto Rico!

2009-01-13 @ 21:49:50 // URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0