Stackars

Min dag idag har bestått utav jobb, jobb och åter jobb. Kan lugnt säga att jag är dö trött! Åkte förbi svärfar och käkade mat. Karln min sa ju att jag skulle fixa mat själv och då åkte jag förbi där & så fick jag ugnspannkaka! Skit bra!
Såååå, nu sitter jag här hemma i min ensamhet. Karln min sover för fullt för han har skottat från 03,00 till 19,00 idag söndag. Och så ska han ut igen nu vid 22.00. Kan väl inte påstå att han får mycket sömn. Stackars min älsko ♥


Veckan som kommer har jag mycket på mitt schema. Ganska skönt att ha lite saker att göra men jag vet inte om jag hinner med allt. Jo klart jag gör! Högt tempo så går allt bra.


Just de, hörde Amir idag på radion. p3 då, ekot. Han berättade om misshandeln. (gaybloggen.com/se)

Ä. jag ska nog lägga mig nu. g'natt

haha, jaa. gud vad jag vill tillbaka ♥




frida säger:

haha ja tycker han ser läskig ut ja ;P

2009-01-25 @ 21:59:26 // URL: http://friidapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0