Vad ska jag hitta på idag?

Mina planer för idag verkar gå käpp rätt åt skogen. Jag tänkte fixa en massa saker men jag har inte gjort nått än. När klev jag upp, Jo klockan halv nio. Vad har jag gjort? INGENTING. Absolut ingenting. Ringt några samtal bara. Visst viktiga samtal men inge mer.
Jag skulle behövt;
° Städat huset
° Tvättat
° Fixa nya filter till fläkten
° Fått tag på Jenna, som verkar helt omöjligt.
° Plocka undan julen
° Fylla på pellets-brännar'n

Jag får väl stryka över den sak jag gjort då. Hoppas jag får allt gjort, men det tror jag verkligen inte.
Måste ta och börja med en dusch. Jag känner mig skabbig och äcklig. Även om jag ska städa så vill jag vara freeesch.

Hunden har nyss vaknat ur sitt ide. Hon har sovit ända sen hon fick frukost och innan det sov hon också. Jag kan säga att hon är lik sin matte ;) slö.

Sen är jag fruktansvärt sugen på myskväll ikväll. Jag tror nog karln och jag kommer att kolla klart på Appaloosa. Kollade bara en och en halvtimme igår på den.
Snart måste jag ha myskvällen med Evelina också känner jag. Det var ju ett tag sen vi träffades nu så jag tycker det skulle passa bra i veckan. Sen beror det ju på hennes schema :)


jag vill utomlands!




kim säger:

Ja jag ska berätta sen :) Du kommer dö ;) haha

2009-01-12 @ 13:07:02 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Lisa säger:

Ska nog ta och göra mig iordning nu så jag slipper göra det i panik innan vi går, haha. =0P



Lär sätta mig vid datorn när jag kommer hem, men säger hejdå så länge.

2009-01-12 @ 13:09:35 // URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Caroline säger:

Jag vill också utomlands. Urk va jag är trött på detta gråa trista vädret!

2009-01-20 @ 14:33:16 // URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0