Varför känner jag mig så dämpad?

Det känns inte som jag idag. Jag är ledig, då ska jag ju vara glad och le hela dagen lång. Men jag kan inte!
Känns som om allt går åt pipsvängen nu. Haha, fast jag vet ju att så är det inte. Men som jag skrev iförrgår (tror jag det va) så måste man ha motgångar för att bli stark. Detta som jag håller på med just nu (som är lite hemligt för tillfället) tar kål på mig. Mitt samvete tar över för mycket fast det egentligen inte ens ska finnas där när jag håller på att fixa med det jag gör. Jag gör ingenting fel, ingenting dumt mot någon men endå får jag äckligt dåligt samvete.
Även andra saker tär på mig. Det jobbigaste av allt, som jag gärna vill skriva av mig om, kan jag inte ens nämna. Kanske inte ens någonsin.
Fan, nu känns allt piss. Fast igår var det ganska bra.

Mitt humör går upp och ner väldigt ofta konstigt nog. Det har säkert mycket med min kost att göra för jag är ju inte världens nyttigaste direkt ;P hehe.


Och tillråga på allt. När jag kom hem vid halv tio så ser allt ut som vanligt här hemma. Kommer in i vardagsrummet och sätter mig vid datorn. Athena är som vanligt och leker med katterna. Helt plötsligt hör jag nått som prasslar och då ser jag Athena med en jävla godispåse (kims sen hon var här). Den var full med choklad (polly) och lakrits. Den hade hon käkat upp, även påsen nästan. INTE BRA!!! Även så hade hon bitit sönder mina ROSA ÄLSKADE SKOR!!!
Jag blir galen. Hur i helvete kom hon in här? det var ju stängt när jag kom hem och jag stängde när jag åkte.
Hon har ju inte ätit nått när jag var hemma, det hade jag ju märkt annars.
Gash, det är då fan inte lätt.

Just nu vill jag att allt ska gå vägen med hästar och ridning. Jag vill börja igen. Snälla låt det gå bra för mig någon gång


Jag är arg!




paulina säger:

sv. haha precis.

härlig header!

2009-01-23 @ 07:21:11 // URL: http://paaulina.blogg.se/
Beauty by Tanci säger:

Ja, äntlingen att de har uppfunnit nåt sånt:)

2009-01-23 @ 11:46:03 // URL: http://beautybytanci.blogg.se/
Helena säger:

Godmorgon! Tack för kommentaren. Du har nog bara en tillfällig svacka och kommer du säkert att må bättre. Jobbigt att inte kunna prata om något som man mår dåligt av. Hoppas att du får en bra helg i alla fall!

2009-01-23 @ 12:03:45 // URL: http://beverlyhills.blogg.se/
johan säger:

skönt me lite spex ibland ;D

2009-01-23 @ 12:44:03 // URL: http://johanbliixt.blogg.se/
kim säger:

haha du det kanske är spökena som öppnar dörrarna åt henne ;)

2009-01-23 @ 19:54:28 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0