Funderingar

Jag tror jag funderar rätt så mycket. Antagligen lite för mycket. Kommer nog skriva av mig på privata bloggen.

hungrig är jag också, men jag vet inte vad jag ska äta. Karln och jag ska banta, och vi gör på vårt egna lilla vis så då ska vi inte äta för mycket om dagarna om man säger så ;) haha. Kanske ingen metod som någon har rekomenderat. Men nu jävlar måste vi verkligen försöka gå ner i vikt.
Haha hade ju inte direkt nått med mina funderingar att göra, men men.


Undrar om jag ska göra paj? Skulle vara mummsigt att mummsa i sig det när vi ska se på film. lisa och marcus kommer hit och då ska vi popa pop-corn också. Yummie.

Igår kollade jag, karln, richard och martin på film också men richard åkte hem långt innan filmen var slut eftersom han inte hade sovit på några dygn. haha! ;p
Det blev en ny Wallander. Eller ja, den gick på bio i början av året.
Inge kul för er att veta ändå.

ä. pussåkram höres sen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0