Ghost Whisperer

Just nu sitter jag, Athena och Kim i soffan och kikar på tv. Zeke ligger i fåtöljen bredvid och jäser. Alldeles strax ska jag ta fram dippen så ska vi mysa till rejält!
Tråkigt att Kim ska åka till El Stockholmo imorgon tidigt, men sånt är väl livet om man ska leva det fullt ut? ;) Vara överallt och ingenstans ;) hihi.

Nej nu ska jag vara social med Kimpan, men kom ihåg att jag kommer nog inte kunna blogga på ett bra tag eftersom datorn fortfarande är helt död.

Pussåkram

Rip Harry. Stackars dig lilla vännen men hoppas du har det bra nu





Evelina säger:

haha, nej jag vet :P . Det var jätte kul att se dig på ön :) .

2009-07-30 @ 22:31:55 // URL: http://mizzeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0