Här händer det inte mycket

Halloj allesammans.


Förlåt för min dåliga uppdatering men i Torsdags åkte jag med familj upp till moderjord i Söderhamn. Kom hem i söndags och då hände inte mycket. Alldeles för trött och loj. Igår extraknäckade jag lite grann så då blev det inge skrivet heller.
Nu blir det skärpning i alla fall :)

Hade det helt underbart i stugan dessa dagar jag var där. Alldeles underbart var det :) Synd att det inte blev så mycket kort tagen, men sånt är livet. Jag kan inte alltid ha med mig kameran överallt ;)


Ikväll är det i alla fall ön som gäller. Fan vad roligt !! Jag längtar som en tok. Först lite mys hemma hos Maria i hennes nya hus och sedan far vi vidare till ön där vi ska dansa hela kvällen till Face 84, perssons pack & black jack.

Blir nog bilder från kvällen imorgon ;p

Så , jag skriver nog imorgon istället för mer ikväll ! Hade så bra så länge så kommer jag tillbaka imorgon. Pussåkram




kim säger:

hälsa black jack från mig, vi har ju haft deras gamla turnebuss ;) hahaha

2009-07-21 @ 20:03:49 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Anonym säger:

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 16:00:44
Laila säger:

Motivationstips till att träna finns nu :)

2009-07-22 @ 20:06:22 // URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0