Inte den bästa dagen på denna vecka.

Idag är en sån dag då det känns slappt. Jag vet inte om jag är irriterad eller inte även fast brevet kom igår.
Fick reda på att jag ska på arbetsförmedlingen den 14 juli klockan 10.00.
Klockan 07.00 går våran buss ner till stockholm. Bokad och klar. Ringde till dom och sa att jag inte kunde. Fick reda på att jag förmodligen inte får någon a-kassa då.

Jag har bara en sak att säga; jag hatar att ha att göra med arbetsförmedlingen och a-kassan och allt sånt. Dom är fruktansvärda och tänker aldrig på något annat än sig själva. Jag är fortfarande intresserad av mötet, och jag vill gärna ha ett nytt möte bokat men det visste han inte om det gick?!
Så alltså, om man är arbetslös så ska man bara sitta hemma 24/7 och inte göra ett skit? Det är alltså så dom vill att man ska göra annars skulle det gå väldigt lätt att boka om.

Jävla idioter är allt jag har att säga!


Jag ska lägga mig och kolla på Twilight (om det nu stavas så) nu, och käka lite chokladpuddning. Får se om jag blir på bättre humör.
Imorgon ska jag banne mig åka till Djupviken och skriva ut CV och åka iväg med dom.
Pussåkram


ungefär sådär känner jag nu




p u s s y d o l l säger:

Sv; Tack, vad snäll å söt du är ^^ Va kul du också gilla Baksmällan! :D

2009-07-09 @ 14:24:07 // URL: http://pussydoll.blogg.se/
Linn säger:

SV; Hahah rasist-tobbe! :'D

2009-07-09 @ 14:24:17 // URL: http://linnlowes.com
- Desirée, mamma till Melody ♥ säger:

Tack så hemskt mycket ! :) Den är på Göransson Arena den 11-12 juli alltså lördag och söndag, hoppas på att hitta ett och annat fynd :) Gillar du också loppisar/auktioner och sånt ? :)

2009-07-09 @ 15:32:27 // URL: http://desireej.blogg.se/
- Desirée, mamma till Melody ♥ säger:

Okej, jo jag har inte helelr riktigt vart på någon loppis utan mer på Ånyo (butik med gamla saker) och liknande :P Men hade tänkt börjat gått på sånt fast karln tycker inte att det är lika kul men då får man väl gå själv då:P Jaaha okej , vad synd. Vad ska du dit och göra då?:)

2009-07-09 @ 17:06:41 // URL: http://desireej.blogg.se/
Anonym säger:

Jävla typiskt arbetsförnedringen!



Läste i tidningen att en kvinna skulle på begravning för en nära släktning (syster?) samma dag som mötet, och då sa dom till henne att hon skulle bli av med a-kassan! Okänsligs jävla idioter är det som arbetar där, helt sanslöst.



Hörde igår på nyheterna att dom ska bli ännu strängre för arbetslösa med att flytta och byta yrke. De kanske har som plan att ta bort a-kassan för dom som vägrar flytta till haparanda för ett städjobb?

2009-07-09 @ 17:21:42
malin säger:

Nu har jag visserligen inget med arbetsförmedlingen att göra och har aldrig haft, och kommer förhoppningsvis aldrig behöva ha med dom att göra..

Men som dom säger får man inte göra.

Det SKA anmälas till (vad de nu heter) nått ombud. Om jag var du skulle jag åka ner dit nån dag när man har tid och prata med den personen som sa det och fråga om han/hon är på riktigt (alltså om han/hon är helt dum i huvve och helt inkompetent!) Arbetsförnedring e vad de är

2009-07-09 @ 22:11:52 // URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0