Jag lever, men bara nästan.

Hej allesammans.


Nu kommer jag börja detta inlägg lite negativt.
Eller hur jag ska skriva. Datorn, modemet, skärmen, ja allt, tog blixten i lördags för oss. Så förmodligen så är allting borta, precis allt. Alla mina älskade bilder!!! Hade ju hur mycket som helst, runt 18-19 tusen. Känns fruktansvärt surt. Mina bilder ligger mig så nära så jag blev så ledsen så tårarna kom på mig.
Jaja, kan inte göra så mycket åt det. Shit, crapp och allt.

Igår kom Kim ner till mig. Började göra oss iordning, sent som vanligt. Men bättre sent än aldrig ;) Kicki kom och plockade upp oss och sen drog vi till ön. Träffade på en massa härliga människor där. Carro tex. Skit kul att träffa henne och det var ju så himla längesen!
Kim försvann där ett tag men sen hittade jag henne längst fram vid Date som sjöng då. Haha hon stod väl där och dregglade hon ;)
Jag och kicki placerade oss där också och hoppade lite tillsammans med alla andra fulla ungdomar, haha.
Sen kom ju Arvingarna ut på scenen och Casper är ju snygg han! Sjöng till några av deras låtar också men sen var det dax att åka hem.

Och nu sitter jag här i ladugården efter en stressig dag med kim :) Hon kommer tillbaka till oss imorgon så det dröjer inte så länge tills vi träffas igen ;) under tiden fick jag låna hennes dator och internet så nu ska jag hem och betala räkningar, haha!

Pussåkram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0