Läggdags

Ja ni läste rätt. Ska lägga mig alldeles strax, borsta tänderna står med på listan innan jag kan krypa ner till kojs.
Har packat och hållt på nu på EM. Känns som om jag inte kommer nån vart för att hälften av allt jag ska ha med har fortfarande inte torkat. Snacka om att det tar tid att torka tvätt inomhus. Usch! Ge mig fin väder så jag kan tvätta och hänga den utomhus. haha!

Imorgon bär det av till Stockholm. Gud så skoj! Karln och jag kommer väl säkert bli oense om vägen till hotellet och vägen till, ja, allt. Haha men det kommer nog bli bra ändå ;) Annars kanske vi kommer lyckas verka som två vilsna tyska turister i sverige. haha, aja! shit same, det löser sig sa mannen som sket i badkaret. Hahaha, jag är så jävla trött så jag skrattar åt mig själv nu när jag skriver det där skit dåliga om mannen i badkaret.

Äää, vi höres på söndag! Så sköt om er :) Det ska vi göra! Pussåkram!!!





- Desirée, mamma till Melody ♥ säger:

Ha det super kul nu och hälsa 08:orna ;D

2009-07-10 @ 23:58:32 // URL: http://desireej.blogg.se/
kicki säger:

Du får ta och sätta upp en regel! Det är förbjudet att båka på sthlms resan punkt slut! och bli man arg så kan man bita ihop.

2009-07-11 @ 00:25:13 // URL: http://kickiluras.blogg.se/
Anonym säger:

fin blogg hörru :D



kolla gärna in min blogg och följ mej när jag flyttar hemifrån själv till örebro där stylistutbildning väntar:)

2009-07-12 @ 00:12:45
maria säger:

fin blogg hörru :D



kolla gärna in min blogg och följ mej när jag flyttar hemifrån själv till örebro där stylistutbildning väntar:)

2009-07-12 @ 00:13:00 // URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0