Städdags hos familjen W & H

Ikväll har karln och jag var lite duktiga och städat. Visst, vi är inte klar på långa vägar men på god väg. Sovrummet tror jag är värst. Det är plåster överallt (oanvända såklart , haha) och även kläder. Längtar verkligen tills jag ska ta tag i det rummet, eller så inte.

I förrgår var det ön i Hedesunda. En riktig lyckad kväll blev det! Först var vi hos Maria som hade fyllt år (det visste såklart jag inte) och förfestade. Sen åkte vi raggarbil till Ön, och på väg dit fick vi soppartorsk. Även på väg till ön så spåra det rejält för mig och petra. haha fy fan alltså.
Lyckad kväll, av det som jag kommer ihåg. (det är faktiskt det mesta).





Yemmas säger:

Tittar du på serier?

Vilken är din favoritserie?

2009-07-24 @ 00:36:23 // URL: http://yemmas.blogg.se/
Emma Öqvist säger:

Vad fin du är Dida! :)

2009-08-13 @ 19:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0