Torsdag

Godmorgon allesammans.


Jag kan ju säga att jag har vart uppe tidigare än tuppen, hehe.
Klev upp halv fem och åkte till jobbet. Har precis mjölkat klart och nu sitter jag här. Ska alldeles strax dra upp till kalvarna och ge dom mat. Slut i ammar'n så den ska fyllas på.

Idag ska jag åka till Johanna i Färnebo för hon ska fixa mitt löshår så det går in i mitt hår, haha ja. Precis, så det inte ser alldeles för fejk ut med andra ord ;) Kommer nog bli kanoners.

Åter igen, förlåt för dålig update till er som följer min blogg. Jag lovar, jag ska skärpa mig. Men det är rätt mycket som händer i mitt liv just nu så jag har inte alltid tid att sitta här. Ä, skärpning på mig!
Nu ska jag dra i all fall så hade så gött :)

Pussåkram




Anonym säger:

Hej , jag har nu en tävling där du kan vinna ett halsband & ett armband.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken.html



Var gärna med :)

2009-07-23 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0