Upptagen dam

Jag är en upptagen dam, därför har jag inte kunnat skriva. men lite uppdate's har ni ju ändå fått ;)
okej, jag tog i lite där. upptagen har jag vart men jag är nog inte direkt nån dam.

i onsdags så åkte jag till Söderhamn för att kolla vad som var fel på min bil. jaha, abs'en denna gång. Efter det åkte jag till stugan där mormor, morfar och bella var. Badade och solade, och åt mat. Herregud. Det var ju mat hela tiden och även kakor. Var så mätt på kvällen så jag mådde illa. Kunde inte somna för jag hade så ont i magen. Det gick över någon timme senare som tur var.
på torsdagen så väckte dom mig för att vi skulle ut i båten och dra upp nät. vi fick 13 abborrar så jag tog med mig alla filer hem. mmm, så gott med abborre.
Athena var med och rensade fiskarna med morfar. Som vanligt satt hon nedanför och tiggde, rå fisk. usch. Men är man matvrak så är man. Käkade frukost och sen badade vi igen. Athena var i flera gånger och badade dessa dagar. Det var ju faktiskt jätte varmt, både på land och i vattnet. Vi hade väl runt 23 grader och då har vi stuga på en ö i havet :) jag klagade inte en enda gång. Så underbart. Jag vill dit igen.

Började packa och begav mig hemåt. Skulle lämna Bella och hämta Kim. Kim följde med mig hem och hon åkte redan igår. Men bättre bara ett dygn än ingenting alls :)
Åkte in till valbo igår innan jag lämnade Kim på tåget. Och det var fortfarande rea och jag kunde inte hålla händerna i styr. Jag handlade, som vanligt. Men det var de värt ;)

Igår kväll var det skördefest också. Riktigt roligt! Dansade så svetten rann. Både dansbands-dans och disco-dans(krogen-dans, haha). Körde även lekar och jag blev utsedd till lagkapten för lag 1. Jag fick välja två flickor och två pojkar i mitt lag så jag valde karln, morris, amanda och vickis (tror jag hon heter). Vi vann! Haha så jävla roligt :)
Fick pris fick vi också. En t-shirt! kommer bli min sov-tshirt eller ladugårds-tshirt ;)


Ja och nu sitter man här helt själv. Eller själv är jag ju inte för min bäbis är ju här, Athena. och även alla små kissebäbisar springer runt och för liv.
Är sugen på att göra något ikväll. Ska höra med Kicki om det blir nått skoj ;)

pussåkram




Johanna säger:

jaså :) vad gjorde du här ute då?

2009-07-04 @ 12:57:45 // URL: http://´johannanehvonen.blogg.se/
johanna säger:

okej:) att du inte hejjade då! :)

2009-07-04 @ 13:12:19 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0