Valbo city

Åkte in en snabbis till Valbo med karln och Richard. Blev en väldig snabbis. In dit och vända ungefär ;) Beställde hem nått till bilen så den kanske kan bli hel någon gång och sen köpte jag kattsand. Går åt mycket kattsand nu när kattungarna kissar och bajsar lite mer än förr. Även att dom inte får gå ut än för mig. Lite för liten är dom fortfarande.

Har inte packat ett skit heller inför imorgon. Tjööötigt. Måste nog ta tag i det nu känner jag. Men hälften av alla kläder är fortfarande blöta (nytvättade) och då blir det lite svårt att packa ner dom.
Fan.
I Stockholm måste man ju vara fin klädd så då blir det jeans för hela slanten.

Jag har nog inte riktigt tid med det här. Känner att jag har lite viktigare saker för mig nu innan resan än att sitta här sååå..
Pussåkram




Anonym säger:

Hej!

Alltså jag måste bara få säga att du har nog världens snyggaste header. Och det menar jag verkligen.

Hur har du gjort den och i vilket program har du gjort den i ?

Älskar verkligen din header, den är så söt!!

2009-07-10 @ 19:00:39 // URL: http://melajkit.blogg.se/
elin eklund säger:

Gulligaste bloggen jag sett!

Och du var jätte fin!

Lycka till med allt :-)

2009-07-10 @ 21:24:15 // URL: http://elinisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0