Välkommen helg

Välkommen helg blir välkommen jobb för min del. Hualigen vad jag inte vill jobba men jag känner väl så bara nu eftersom jag är så himla trött. Har haft en hund som pipit konstant sen klockan sex imorse och när jag går ut till honom (Zeke, Athena's morbror) så vill han inget speciellt utan går ut och käkar lite gräs när jag släppte ut han. Så nu är jag måttligt trött.

Väntar på att Kim ska komma ut ur duschen också så jag kan hoppa in där. Ska iväg på 18 årskalas vid 13.00 ungefär. Karln's lillebror blir myndig. Shit vad tiden går fort. Jaja.


Jag önskar att jag kunde få min present snart. Gud vad underbart det skulle vara, men jag får nog vänta ett tag till. Måste ringa en massa viktiga samtal idag också kom jag på nu.. Arbetsförmedlingen, det försäkringsbolag som har hand om min hemförsäkring och sen gymmet & lite till. Usch, orkar inte men måste ju..

Har inte så mycket mer tid att sitta här. Det är ju en del som ska fixas väldigt snart.. Får se om hemförsäkringen täcker att blixten tog datorn och modemet för oss.
Pussåkram








lisa! säger:

jag kanske kan hänga med på någon skrittur, men bara om det blåser som fan - annars klarar inte min kära ponny av alla flygfän ;s

2009-07-31 @ 14:23:10 // URL: http://llisahedman.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore säger:

åh det är helg för mig om 1½ timme..

can't wait!!

2009-07-31 @ 16:19:48 // URL: http://enibas.blogg.se/
stina säger:

åå va söt

2009-07-31 @ 18:59:21 // URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0