En helt vanlig onsdag.

Godmorgon!


Blev inte så mycket uppdaterat av mig igår heller.
Fick ju lite brottomt i stallet då vi skulle käka hos svärfar istället för ute. Även att maten skulle serveras om en timme och då hade jag precis kommit ut med Elvis på en ridtur. Skitsamma om jag kommer försent tänkte jag, och ja jag kom försent. Jag fick i alla fall mat i magen och det är jag glad för.

Sitter nu i min morgonrock och funderar lite hur jag ska lägga upp dagen. Det är inte så svårt egentligen ;)
Ska väl rida först och sen tänkte jag ta en tripp till Sandviken och hälsa på Sandra. Kanske kolla på film eller nått.

Hör att magen vill ha lite frukost. Är jätte hungrig så jag skriver nog mer sen. Och denna gång lovar jag det .
Pussåkram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0