Godmorgon lördag.

Jag sitter här, vid datorn och håller på att somna. Är så sjukt trött! Klev ju upp halv 5 imorse och åkte iväg till Djupviken för att mjölka lite kor. Gick som alltid, skit bra. Man är ju bäst ;) haha.
Men nu efteråt håller jag på att somna. Jag som ska iväg till Gammelstilla och hjälpa till lite nu när det kommer folk och ska äta. Hoppas jag inte somnar i deras mat då, haha.

Är fortfarande förkyld. Eller snorig och lite hostig precis som igår. Hes är jag också. Ont i käften har jag också, speciellt där vid visdomständerna. Inte alls kul. Har haft ont i mun i ungefär 1½ vecka nu och det blir inte bättre. Ska väl kanske åka till tandläkaren snart, eller jag måste väl har jag en känsla av.
Och till veckan, då ska min bil äntligen få nya broms(s?)o(u?)k och bromsbelägg fram. Hoppas den går som en klocka då annars blir jag tokig. Har fan bara lagat min bil nu det senaste halvåret. Undrar om man ska sälja pärlan medans den fortfarande går? Njaaaaa, det kommer jag nog inte göra. Min bränslesnåla bil ♥

Och nästa vecka ändå så ska jag äntligen färga håret eller bara utväxten. Ska bli så himla skönt!! Ser ju ut som en påse skit i huvudet nu.

Annars då. Har väl inte så mycket mer att skriva förutom att min dator kommer åka till djupviken och få stå och damma hos Gustaf istället. Bara karln tar ut min hårddisk med alla bilder. Om han inte gör det, då ska han få veta att han lever kan jag säga.
Alla mina 17000 bilder vill jag nog ta och behålla för mig själv.

Pussåkram!


Snyggaste och gladaste tjejen i Årsunda tror jag. haha




vesna säger:

härligt =) de ba fint tack ..



vad gör du då?

2009-06-06 @ 21:40:04 // URL: http://vesna.blogg.se/
louise säger:

sv; jo, jag fick inte godkänt i matte och det kändes lite tråkigt ;(

har du haft en bra nationdal dag?:)

2009-06-06 @ 23:21:44 // URL: http://brunettbertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0