Jaha, det var den här helgen de.

Tjolahopp!


Vad gjorde man i helgen då?
Jo, i fredags så var jag bara hemma och myste med the sims 3, karln och vovvsingen. fixade till lite åt missebäbisarna (som jag ska ta kort på, kom jag på nu). Lördags så mjölkade jag på morgonen. Åkte hem och käkade lite frukost efter det och sen vidare till Gammelstilla och fixa med lite mat och servera några personer. Efter det åkte jag hem. Fick samtal av karln som undrade om vi skulle äta hos svärfar och det tackar man inte nej till :) Sen kom vi på att vi skulle åka till Jönsson's loge. (bönder ni vet ;p hehe). Så sagt och gjort så käkade vi hos svärfar och sen åkte vi till Martin och hämtade upp han. Åkte sen vidare till Jönsson's loge och där var det ju drag bland alla bönderna. haha! Fulla som, ja jag vet inte vad, var dom i alla fall. Träffade Eve och Emma där. Så dom fick mig som släp-tåg ;) Jag hade det trevligt i alla fall hehe.
Johanna träffade jag på och även Amanda!

Idag har jag sovit ut. var ju tamigfan vaken i 21 timmar igår så jag var skapligt trött. Klockan ringde runt 9.00 och jag vaknar av att jag står upp och kollar på mobilen och tänker; varför har alarmet inte gått?
Alarmet hade ju gått bara det att jag knäppte av det när jag reste mig för jag trodde väl säkert att det ringde eller nått.
Så idag har jag vart spräng röd i ögonen och huvudet har kännts tungt även fast det var jag som körde (Martin's pudding bmw).
Just de ja. Det var släkt middag idag i gammelstilla (karlns släkt). Åt god mat och efterrätt och planerade lite saker ;) Så. om det blir av, så kommer jag vara ett jävla NÖJDÖGA!! haha. Berättar när det är bestämmt ;)


Så ja det var väl min helg. Nästan i detalj.  Men nu har jag inte tid med det hära ;p
pussåkram


Jag är liiite liten mot för fendten's däck ;)



Update: Kände att jag hade glömt nått som jag hade gjort idag. Och klart som fan jag hade glömt. Jag och Eve var duktiga idag och gymmade ;) så nu jävlar! Elvis kommer ha en vila nu så då kan jag trimma min feta kropp på gymmet ;)





Kikan säger:

Vilken härlig bild! Och enligt proffsfotografer skall man alltid ställa en person intill ngt stort så att man ser hur stor saken verkligen är :)



Tycker verkligen att du skall läsa Boktjuven, den är fantastisk! Kram Kikan

2009-06-07 @ 21:54:57 // URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
JULIE säger:

Tack så mycket :D Är dock inte förrän på fredag :D

2009-06-07 @ 22:22:20 // URL: http://juliesvarem.blogg.se/
JENNNNA säger:

det kanske skulle kunna va nått ;Dliten du va då (:

2009-06-07 @ 22:32:44 // URL: http://gucciime.blogg.se/
johanna säger:

sv. nej en katt räcker för oss än så länge :)

2009-06-08 @ 09:27:03 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0