Säsongsavslutning.

Tjenamors.


Ikväll är det säsongsavslutning på Desperate Housewives och det är ju hur tråkigt som helst.
Fast man får väl vara glad att det är dubbelavsnitt ikväll. Ändå något ju. Jobbigt att inte se det på hela sommaren. Usch.


Idag har jag varit och farit runt över allt och ingenstans. Först in till Sandviken, sen forsbacka och säga hej till Kickiluran och sen till Sandviken igen och handla på ÖB, Dollar och Rusta. Hittade allt möjligt så det mesta åkte ner i korgen. Jag skulle egentligen bara ha handlat pärmar och katt-leksaker men det blev ju som sagt en hel del till.
Efter det åkte jag hem med allt och rastade hunden. Sen iväg igen. Ikea denna gången för hatthylla och skoställ. Har ju inte haft nått sen vi flyttade in så det kändes som om det behövdes. Om liksom, vårt hem ska bli trivsamt och klart snart.
Tog med mig Sandra dit i alla fall. Mös runt, fast med stressa. Haha i alla fall jag. Åkte till MIO och kikade och där satt vi väl båda i halsen. Shit vad dyrt det var! Eller är. 1400 för en hatthylla liksom?!
Hittade i alla fall en hatthylla och en skohylla som var skapligt fin. Sandra fick välja eftersom hon tänker efter två gånger. Det gör ju inte jag direkt ;) haha. (Alltså, hon tyckte till. Inte riktigt valde helt.)

Nej fan, nu ska jag nog ta och städa lite och försöka få upp alla gardiner jag köpt. Kom även på att jag förmodligen bara köpte till ETT fönster i sovrummet (där vi har två fönster). HAHA jag är så duktig.

Pussåkram




vesna säger:

va kul att de dubbelavsnitt. visste ej =)

2009-06-16 @ 19:20:18 // URL: http://vesna.blogg.se/
vesna säger:

yeaaah:D

2009-06-16 @ 20:17:12 // URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0