Torsdag den fjärde juni

Godmorgon kära människor.

Idag släpps The sims 3 och jag hoppas det har hamnat i min brevlåda nu.
Jag ska installera då!! Det är ju sjukt kul med the sims! spelar ju tvåan hela tiden typ. Har alla tillhörande spel till The sims 2.

Jag ska bara vara hemma och lata mig hela dagen idag, sen ska jag iväg och jobba lite extra ikväll. Ska bli härligt att göra nått faktiskt. Träffa 1010 och alla de andra kossorna :)

Igår var jag ju in till Sandra och umgicks med henne och hennes kille. Skulle ju kolla på film men vi kom väl 10 min in i filmen sen var våra käftar igång med en massa prat ! Åkte sedan hem och bytte om och efter det kom Martin och Morris (inte min katt, utan han som katten är döpt efter haha) och hämtade upp oss. For in till Sandviken och käkade mat. Yummie! Käkade lite glass som efterrätt här hemma och kollade på Generation fett. Jag som trodde han dog efter han gifte sig men jag hade tydligen fel.
Någon som vet nått om det?

Nej men nu ska jag nog spela lite sims ;) kolla på jag fått post också kanske! hehe

Pussåkram




Emma säger:

sv: tack!

2009-06-04 @ 11:31:43 // URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0