Woho, mitt (vårat) paket har kommit

Hej allesammans.

verkligen förlåt för den kassa uppdateringen och även förlåt för det dåliga inlägget som jag skickade iväg tidigare idag.
men jag har ju inte haft tid för datorn över huvudtaget.
Tänkte slänga ut bilderna som jag sa tidigare, får se när det blir av. Tror inte jag hinner idag heller.
Har mina anledningar till det ;p
dels så har jag och Kicki vart och handlat hela dagen. Efter det åkte jag ju hem och packade upp allt och nu sitter jag här. Karln kommer hem snart och då ska vi göra mat. OCH, han har faktiskt the sims 3 på sin dator så jag blir lite fast i det också ;p måste ju lära mig. Var ju en hel del där å. haha! shit vilka förändringar.

Vårat paket har kommit med posten nu också. Där låg sista prylpaketet på the sims 2 serien, en dosa (vet ej varför vi köpte sån men fick med den för 1 kr om man handlade MAC spel), första säsongen på medium. The sims 3 beställde jag också men den kommer inte förens 6 juni. Jag längtar som en tok!

Ska fixa lite mat nu ja då. Plocka syrener ska jag göra och sätta på köksbordet. Yummie!
Pussåkram




louise säger:

sv; härligt!

njae de är sådär med mig.



ha en fin kväll=)

2009-06-01 @ 21:44:04 // URL: http://brunettbertas.blogg.se/
✿Linda H ✿ säger:

jag har aldrig riktigt förstått mig på the simms.. mina gubbar gör inte som jag vill =(

2009-06-02 @ 11:35:51 // URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0