Hemma hos min kära mor

Sitter med min systers dator i knät nu och ska blogga lite grann. Hon sitter förstås bredvid och håller koll på vad jag gör med hennes dator ;)

Nu piper min kära hund lite för mycket (fast hon var ut för 30 min sen) så det är nog dags att traska ut med henne igen.

Ikväll blir det nog bara Let's dance och försöka få tag på kimsan. Ska höra när vi ska ge oss av till Hudik imorgon. Jag vill ju minst vara där 18.00. Jag är taggad till tusen. Tråkigt bara att jag har bajs kläder att ha. Haha, har ju inget nytt och fräscht att ha ute förutom klänningarna som inte ens kommit ;)


Det är sååå skönt med en bärbar. Just det ja, det är ju systers bärbara. Jag vill också ha en bärbar dator. För nu sitter jag och kollar på tv samtidigt som jag sitter vid datorn. hur nice som helst :D

Nej men nu ska jag kila ut med pluttis.

Vad händer för er ikväll då ? :)




Maria säger:

Sööt header

2009-03-13 @ 18:44:00 // URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0