Måndag - Ledig idag

Äntligen är jag ledig. Äntligen kan jag "ta igen" allt jag missat här på internet. Det finns många äntligen. Kan nog komma på ett x antal till, men inte så roligt för er att läsa mina äntligen ;)

Här har det vart vår hela förra veckan. nu helt plötsligt så fick vädret för sig att kasta ner lite snö på oss igen. Jätte tråkigt!! Orkar inte med nå jävla skit snö, ge mig riktig vår för i h*lvete.
Vill ju att all snö ska vara borta till sista april då det är PARTAJ i årsunda :)


Längtar efter en dusch nu.. Luktar ko blandat med häst och svett. Haha! Jätte myyyysigt. Men pannan var ju av, som den nästan alltid är nu för tiden. men jag tror väl vi ska ha varmvatten nu snart.
Sen ska jag kanske iväg med Eve en sväng och kika på ett gym. Ja tro det eller ej, men vi ska börja gymma! Haha låter heeelt otroligt för att vara mig men jag måste skaffa mig lite mer mukkler (muskler ;p) och kondition. Sen vill jag ju vara snygg till sommaren så jag kan ha heta bikinisar ;) haha! fick värsta bilden i huvudet nu. Kan försöka photoshopa en bild så får ni se sen ;) hahah .. jag dör! vilken humor jag har.


Slänger in bilden sen ;) Pussåkram




Sabine - Ab imo pectore säger:

skönt å va ledig :)

2009-03-23 @ 16:14:15 // URL: http://enibas.blogg.se/
Anonym säger:

Ville bara önska en riktigt god morgon :)

2009-03-24 @ 07:20:01 // URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0