Måndag

Min lediga dag för denna vecka. Tror nog inte jag blir ledig i helgen som kommer heller, men det blir ju ett extra klirr i kassan för min del.
Om två veckor vet jag att det blir kalas i alla fall. För det är ju Bellas födelsedag idag och det ska vi fira om två veckor uppe i Hudiksvall!
GRATTIS BELLIBELL PÅ 21 ÅRSDAGEN snyttis!! ♥

Bella på våran sista julfest.


Ikväll ska jag och Lisa rida lite. Innan det blir det nog lite ärenden på stan. Det vill säga SOLA. hehe, är blek som en fis.
Känner för att bli lite fräsch och fin nu när jag försöker banta. haha går kanske bättre då? :p
Bantningen går inte alls enligt planerna. Eller jag har väl inga planer direkt, men tankarna jag haft om det då.
Ää, jag får helt enkelt aldrig äta mig mätt. Det är ju faktiskt ett bra bantningsknep.

Nu ska jag sluta svammla och allt och inget.

Beck igår. Var väl OK men ingen höjadre. Finns bättre Beck som sagt. Fick trevligt sällskap och det klagar man inte på; Lisa och såklart min bäbis Athena.



Blir nog beställning på Nelly inom en snar framtid. Det finns två klänningar som jag måste ha och ett par skor. En på sista april och en på min födelsedag.
Och om min födelsedag!
Jag tror nog jag har klurat ut hur det blir. Fest, antagligen och såklart ett TEMA!
Hemlis hemlis än så länge! Och så vill jag planera lite först innan jag bestämmer nått . men, jag är nog rätt säker!

Återkommer! puss




georgia säger:

haha jaa omg bra att du påminnde mig :O löll på att glömma

2009-03-03 @ 17:41:42 // URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0