Onsdag - Sent inlägg

Min dag idag har bestått av jobb och sen åkte jag hem och sov en stund. Sen var min dag borta! hehe.
Läste faktiskt ut en bok också. Mari Jungstedt - I denna stilla natt (tror jag den hette). Såklart var den grymt bra som alla hennes andra böcker. Jag funderar på att leta på några mer böcker med henne också, fast hon kanske inte gjort några mer?
Någon som vet hur många böcker Mari Jungstedt har gjort?

Runt halv sex ska jag befinna mig utanför Lisa's hus. Vi ska rida idag igen. Mysigt! Undrar var det blir för ritt idag. Barbacka kanske? Skulle vara mysigt. Fast vi red barbacka i måndags också :) Igår blev det lite mer action för då hade vi tid att rida när det var ljust. Elvis tyckte nog det var roligt för han la av några bocksprång. Mer som ett glädjesprång än att vilja få av mig ;) hehe.


Min lilla fisflicka (Athena, hon får olika namn jämt av mig) är riktigt nöjd nu. Hon fick precis ett nytt tuggben av mig som hon så förnöjt tuggar i sig :)
Hon ska nog få följa med till stallet idag också. Vi får se! Hon springer ju in i hästarnas hagar och luktar. Det tycker hästarna är så roligt så dom jagar henne. Väldigt jobbigt för jag är rädd om min lilla hund. Vet inte hur jag ska få bort det där dumma från henne heller.
Någon som har nå tips på det?


Oj nu blev det ett lång inlägg! Men jag tog igen mig eftersom det var sån klen uppdatering igår ;P

Återkommer ikväll! Pussåkram

Här är min lilla pluttiskrutt för er som är nya och inte vet det :) 2 månader är hon här





mathilda säger:

aaah gör nog det lite senare :)

Jag bor i Luleå så det finns några backar att välja på här ;D

2009-03-04 @ 16:43:55 // URL: http://luxueuse.blogg.se/
.. säger:

Vilken fin hund! :D

2009-03-04 @ 19:02:47 // URL: http://flygande.blogg.se/
Sofia säger:

Vilken söt hund!! :D

2009-03-05 @ 19:53:15 // URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0