Söndag

Sorry för dålig update igår. Hade verkligen inte tid att sitta vid datorn. Eller jo, jag satt på morgonen och spelade yatzy ;)
Först åkte jag och Kim till stan och tog en runda på systemet och i alla kläd affärerna. Som vanligt så är utbudet på kläder skit dåligt här i Söderhamn. Det finns ju en affär som är OK men där är det ju ganska dyrt istället.

Åkte hem sen och började fixa mig. sminkade mig med ögonskuggorna från MUS för första gången också. Jag blev skit nöjd med resultatet faktiskt.
Käkade mat och fixade mig lite till. Sen vid 20 över 5 åkte vi och hämtade upp Kim sen åkte vi till Hudik och bella :)

Kikade lite på melodifestival finalen också. HEJA MUMMS MUMMS. Ringde & röstade på han 4a gånger men det gick inte vägen för han ändå. Tur som bara fan att inte Caroline vann, då hade jag skämmts och bojkottat SVT. haha!
Iallafall, förfesten var lyckad och även hela kvällen var sjukt bra!
Hade hur kul som helst och det var så roligt att träffa Bella & Hoppis igen ♥ Jag & Kimpan kommer åka upp dit oftare och träffa dom. Då ska vi sova kvar hos Hoppis och rida dagen efter ;) haha
Det måste göras om! Var så roligt! Blev även nattmacka på statiol i hudik. haha

Ska bjuda på nån bild från igår också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0