Stressad

Haha precis innan jag skulle börja skriva detta inlägg så kommer min kära hund in där jag sitter och det börjar lukta fisk. Då hade hon vart i soptunnan och käkat upp mina gamla fiskbullar, dom som jag då inte orkade äta i förrgår. USCH. haha. Både hon och mina katter kan öppna dörren till soptunnan för den är helt knäpp. Dom behöver bara luta sig mot den så går den upp.

om 40 min eller 1h och 40 min ska vi fara upp till Söderhamn. Känns så himla bra! Äntligen får jag komma hem och träffa alla ♥ Jag har ju saknat hela min familj så himla mycket.

Slänger in bilder på det jag handlade och även på håret :) Kameran var inte rättvis mot mitt hår, det är mer blont än vad det ser ut :)

Pussåkram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0