Vilken dag

Denna dag har vart helt suverän. Precis som jag skrev i förr förra inlägget att jag trodde den skulle bli bra. Jobbade först, kom hem och gosade lite med karln och sen åkte jag till Gävle för slingning. Blev blonda slingor. Kanon bra!! Så nu har jag även bokat en tid till i april för att göra fler slingor ;)
Kickiluran kom efter en stund och gjorde mig sällskap och sen tog vi en tripp i affärerna. Blev en del som jag fick med mig hem :) Jag är nöjd! Kan nog visa sakerna imorgon.
Är det någon som ens är intresserad av att se, annars så skiter jag i att lägga ut ! :)


Kom hem vid 4a och då for jag till stallet och red. En barbacka tur på Elvis med Lisa & Ramona. Myspys!
Nu sitter jag här helt jäkla dö! Tror nog jag ska lägga mig nu och läsa lite i en bok och sen sova. Ja, det får bli så!

Nu känner jag att jag mår bra! Rätt bra, eller bra har jag mått hela tiden. Men jag känner mig mer piggare och orkar mer! Mycket är ju för att jag kommit igång med ridningen och hålla på med hästar. Och sen att jag slutade på jobbet då.
Det går bra nu. Hey, det går bra nu!




Matilda säger:

JAAA jag vill se! Shopping och slingor och heeeeela skiten. :D

2009-03-13 @ 09:15:11 // URL: http://showjumper.blogg.se/
Z A N D R E A ´s värld säger:

Jag vill se hur du blev i håret darlo ;D

2009-03-13 @ 09:51:55 // URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0