Fredag - myskväll

Ikväll ska jag och Kimsan mysa till en film. Blir nog skräckis! hihi, den enda som vill kolla på skräck med mig. Karln vägrar ju ;p hehe.

Hämtade Kim och en till i Söderhamn tidigare idag då, och jag fick även lunch hos mormor och morfar. Det blev såklart plättar! Mumms!!
Sen for vi neråt mot Årsunda City igen.


Jo, jag behöver lite hjälp. Är det någon som har erfarenhet av kattungar och och det som händer efter? Typ, kan mamman bli förstoppad både i stjärten och i framstjärten? :/ Hon har inte gjort nått på snart två dygn! börjar bli lite orolig.

Nej nu ska jag kika på film och söka lite om katter. Kram kram




JENNNA säger:

oj, ligger hon tillsammans med dom hela tiden?

för det kan ju hända att hon pinkar när hon liger där.. det rukar ju inte bli så mycket..annars kanske du kan söka på google.



kram!

2009-05-15 @ 23:27:01 // URL: http://gucciime.blogg.se/
Emelie säger:

Har du satt in en kattlåda där hon ligger med dom?

Det hade vi när en av våra fick, hon vägrade lämna ungarna.

Kram

2009-05-17 @ 09:06:08 // URL: http://emelieogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0