Kvälls-inlägg.

Tjena.


Blev ett väldigt sent inlägg idag även fast jag inte gjort något speciellt idag.

Min dag började med att karln väckte mig, som vanligt. Han började fixa frukost och sen klev jag upp och gjorde honom sällskap. Efter det åkte vi till Djupviken och kollade så allt stod rätt till. Kikade lite på min bilsterio om vi kunde fixa radio i den. Det gick, men sen när jag började åka så slutade det funka. Mysko och irriterande.
Åkte runt och kollade på lite åkrar som dom har att odla på. Åkte sedan hem och spelade sims! Det är så himla mysigt när både jag och karln sitter där tillsammans och kollar på varandra när vi spelar. Helt ärligt så är det faktiskt mysigt! haha ;p

Har nyss kollat klart på the heartbreak kid eller vad den heter, med Ben Stiller. Haha så himla knäpp film men ändå roligt och bra. Och ja, nu sitter jag här och skriver lite grann. Ska nog ta och lägga mig för jag är rätt så trött faktiskt.

Jo, just de ja. Vi kom iväg på restaurang igår. Det blev en grekisk och himmel, så gott det var. Blev mätt för flera dagar ungefär. Yummie, ge mig mer! haha.


Nej nu ska jag nog ta och lägga mig, eller kanske kolla på när karln spelar sims? Mys i vilket fall som helst.
Pussåkram


sims-fantasterna för två år sedan ♥




Anonym säger:

Nätets sööötaste?

Kolla in min Snuffis.

2009-05-23 @ 22:33:39 // URL: http://myrabbit.blogg.se/
Jessica säger:

Så sött! Är det bal ni är på? =)

2009-05-24 @ 11:47:17 // URL: http://shareyourreality.blogg.se/
kicki säger:

Va roligt att ni gör en massa saker tls och att ni får mysa lite extra :)

2009-05-26 @ 08:53:23 // URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0