Någon gång måste vara den första. Gäller allt.

Jag kommer strax gå ut och klippa gräset. För första gången i år och för första gången på denna tomt! Får se hur bra det kommer bli. Säkert kanon, men jag  måste gå och plocka upp Athena's alla ben och leksaker först. Efter det ska jag in och fika nått gott sen blir det stallet. Ut på mystur med bästa Elvis :)
Hoppas det inte kommer regna, då lägger jag mig på marken och gråter floder.  Haha okej nu tog jag i.


Just de, jag har ju köpt två nya klänningar och ett par skor! Kanske ska ta kort och lägga ut om någon är intresserad? :)
Ska även ta lite kort på kissemissungarna!! :D

Pussåkram

Kim och jag hos Emma på kalas. Bilden har jag snott av Emma




johanna säger:

Sv. jag med! Hon var det lite drag i och det hände alltid grejer när hon var med! Blev så besviken :(

2009-05-20 @ 12:26:20 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
kicki säger:

ja vi vill se :)

2009-05-20 @ 13:16:37 // URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0