Sommar och sol.

Sommar är det inte riktigt än enligt mig, men däremot så är det sol och klarblå himmel här idag. Så underbart.
Ska alldeles strax byta om till shorts sen ska jag plantera en massa jordgubbisar och vattna rabatterna lite. Efter det blir det väl en massa sol och skitsnack med kickiluran. Alltid lika trevligt.
Senare idag ska jag iväg och rida med Lisa. Blir nog en barbacka tur ner till vattnet. Ska nog ta med kameran denna gång, även ha med den ute nu när jag rensar landet, eller stoppar ner jordgubbarna menade jag.

Pussåkram

PS: glöm för f*n inte DH ikväll ;p




stina säger:

tack för påminnelsen om DH :P

2009-05-26 @ 14:04:25 // URL: http://kittygitty.blogg.se/
Lin säger:

"Har länge suttit och funderat på det där med att tjäna pengar på sin blogg.

Jag tycker så klart inte det är fel men när blev blogg ett jobb, eller är bloggare de nya arbetslösa?"- lmo.blogg.se



Vad tycker du?

2009-05-26 @ 16:01:59 // URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0