Bra mat.

Hej allesammans. Nu blir det te och kokt ris för mig som gäller, hela dagen. Inte alls så roligt men vad ska man göra? Jag vill ju bli bra. Är rädd att det inte blir något på lördag för mig.
Ska ju på Betner då, men antar att jag är dålig fortfarande. Jag vill verkligen vara bra!


Annars igår. Kollade på Vem kan slå filip och fredrik. Dom verkligen går in för det där hel hjärtat. Jag börjar ju fundera om pengarna som personen som utmanar dom vinner, om det är deras pengar som dom har tjänat ihop. För dom borde ju vara rätt rika vid det här laget :p

Nä nu ska jag koka lite ris och dricka te. Pussåkram





kim säger:

Haha ja man funderar ju om de e deras pengar för dom blir verkligen galna om dom inte vinner ;P Dom kanske får stryk av producenten om dom förlorar;)



Hoppas du blir bra så du kan åka på betner !:)

2009-11-23 @ 13:35:19 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Anna säger:

sv: Tack så mycket:) Jo det är sant, 17 och 19 är kanske de meningslösaste åldrarna, det är inte alls nå speciellt att fylla år då ju:)

Fin blogg föresten:)hur hittade du min? skulle vara roligt att veta:)

2009-11-23 @ 16:42:49 // URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0