Godmorgon!

Jag tog sprutan igår i alla fall. Det gick fort, inte alls några köer direkt. Dryga var att sitta där kvarten efter och bara glo men det gick ju det också. Sköterskorna som gav sprutorna (eller om det var doktorer? nä det tror jag inte) var hur lugna som helst. Inte alls stressiga, vilket dom får ett stort plus för!
Men, ja nu har jag tagit den i alla fall. Har du tagit vaccinet?


Idag blir det till att tvätta ännu mera kläder. Nu under hela tiden jag vart sjuk så har ju det bara legat nere och surnat all tvätt typ, haha. Eftersom det är ju bara jag som tvättar i huset. Fast igår var karln jätte duktigt och tvättade en tvätt så jag ska strax gå ner och hänga den.
måste ju ha lite att kunna välja på tills på lördag. Hoppas verkligen jag kan följa med på Betner, men det tror jag nog. Bara inte sprutan ger nå mer biverkningar än ont i armen.






Anonym säger:

gjorde de ont??

2009-11-26 @ 13:46:13 // URL: http://kittygitty.blogg.se/
Madelene säger:

Jag har oxå tagit vaccinet, för 3 veckor sen. Svimmade 10 minuter efter :(

2009-11-26 @ 20:20:49 // URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0