hälsocentralen idag

yes äntligen är min tid kommen. haha det där lät ju lite roligt. men idag får jag åka in till doktorn så han/hon får ta sig en titt och kolla vad som är fel med mig. inte alls roligt att ha ont i magen och inte ens kunna äta nått. dricka en tesked vatten var tionde minut ungefär.
Har ju gått ner 3 kg på denna tid. Det tackar jag för, men det är ju på fel sätt.

Många som är dåliga nu. Och det flesta som jag läst har ont i magen. Denna tid, STRESS.

haha ja jag bara svammlar. nu blir det lite sims tror ja.. om mina ögon och huvud orkar


jag vill vara frisk




Anonym säger:

jag håller iaf mina tummar hårt för att du blir bättre snart!

krams

2009-11-20 @ 20:54:24 // URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0