Helgen i Linköping

Tjenamors.

Iförrgår packade vi in Tara (kon) i häst transporten sen bar det av ner till Linköping. Rätt mycket krångel på vägen ner, men det är väl sånt man får ta antar jag, när man åker långt ;) haha.

Hade det i alla fall hur bra som helst där nere. Lite stress bara men annars så. Så roligt att vara med Therese. Har så roligt med henne :)

Showmanshippen kom jag sexa på. Blev i alla fall placerad. Och tessan kom fyra! Grattis!!
Jag gick med en liiiten kviga. Bara ett halv år gammal. Så sötis! Det drog förstås ner för mig i tävlingen för jag borde ha haft en större kviga. men men :) Får se till att ta med egen kviga till Skara-kon i vår. hehe!












kim säger:

haha snygg sista bild ;)

2009-11-08 @ 17:22:42
lisa! säger:

haha, men euuuuh! fånga bajs i hink? ;D

2009-11-08 @ 17:51:22 // URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0