hoppas kan man alltid göra.

Det skulle vara helt underbart om jag kunde bli frisk snart så jag kan ta och göra allt som är planerat. Antagligen så kommer väl jag med min otur , inte att bli frisk på ett tag men nu jävlar ska jag hålla tummarna. Vill så gärna hjälpa till i stallet i helgen och jag vill så hemskt gärna gå på betner.
Håller alla tummar jag har (två, haha).


nu känner jag mig lite hungrig så jag tror jag ska ta och göra en rostad macka med kaviar på. det går faktiskt ner, och mirakulöst får den faktiskt stanna kvar. så det är väl dags att äta frulle nu antar jag.

Pussåkram




vesna.blogg.se säger:

tack för svaret:)

2009-11-24 @ 12:56:13 // URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0