myshelg

Min helg har vart väldigt bra. Först begav vi oss upp till Söderhamn ju, i fredags. Sen sov vi där till lördagen. Åkte och hämtade hem Athena och sen blev det lite middag här hemma hos oss. Det var jag, bella, mackan och karln. Mysigt! Blev lite öl (vin för mig) och en grogg. En väldans massa musik, gammal musik, hann vi spela också. Blev en sen kväll i alla fall.

Imorgon ska jag in till Gävle på arbetsförmedlingen. Jag har ingen som helst aning om vart arbetsförmedlingen ligger i Gävle. Men jag märker väl det sen.. Haha!

Nu blir det film, livvakterna ska vi kika på..
Hörs imorgon! Pussåkram


love u ♥




ahallen säger:

Vad kul! :) Var filmen bra?



Hoppas att du får en bra dag!

2009-11-16 @ 08:54:58 // URL: http://ahallen.blogg.se/
lisa! säger:

och varför är aldrig jag bjuden på dina middagar? din jäkel ;)

2009-11-17 @ 21:04:41 // URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0